oik-radocza

Właściwa praca jest ważna
Nowoczesna reklama w mediach

Wraz z rozwojem mediów tradycyjnych i pojawieniem się tzw. nowych mediów zmieniać zaczęła się też reklama. Obecnie coraz trudniej jest nam już odróżnić co w mediach jest reklamą, a co nią nie jest. Dzieje się tak przez wykorzystywanie coraz to bardziej podstępnych metod, jakie znajdują zastosowanie w mediach.

Chyba najpopularniejszym sposobem jest umieszczanie tzw. materiałów sponsorowanych. Swoją formą nie różnią się one niemal niczym od innych, standardowych materiałów publikowanych w danym medium. W prasie może to być zatem artykuł, który delikatnie sugeruje czytelnikowi który krem nawilżający jest najlepszy i jakie oświetlenie najlepiej zamontować w garażu.

W internecie natomiast nasz ulubiony vloger może opublikować materiał video ze swojego dnia, w którym to zajada się czekoladą marki X. Rozwój mediów przyczynił się jednak nie tylko do powstania nowych form reklamy, ale także do udoskonalenia tych istniejących. Obecnie w magazynach mamy do czynienia np. z rozkładanymi reklamami typu french door czy interaktywnymi banerami w internecie.

www.kitcars.biz