oik-radocza

Właściwa praca jest ważna

Fakt, że internet doskonale sobie radzi i z każdym rokiem pozyskuje miliony nowych użytkowników musi rodzić pytania o kondycję tych mediów, które wcześniej miały kluczowe znaczenie dla kształtowania opinii oraz gustów masowego odbiorcy. Prasa, radio i telewizja nie są już tak silne jak kiedyś, ale mimo to za wcześnie mówić o tym, że chylą się ku upadkowi.

Raczej próbują się jakoś podpiąć pod nowe trendy i dążą do dywersyfikacji kanałów komunikacji. Starają się zadomowić w internecie i nadążać za jego szybkim pulsem.

Rozwiązania bazujące na nowych technologiach sprawiają, że tradycyjne media mogą poszerzyć zakres oddziaływania. Materiały wideo emitowane w telewizji są udostępniane online – za darmo lub za stosowną opłatą.

Tym sposobem część osób, które w ogóle nie korzystają z telewizji mają możliwość coś obejrzeć. Najczęściej są to reportaże, programy informacyjne czy kulturalne.

Również gwiazdy mogą dzięki temu oddziaływać różnymi kanałami – tymi tradycyjnymi, jak też internetowymi, na czym sporo zyskują.